středa 24. října 2012

Lazariánský rytíř

Nedávno jsem si pořídil pár miniatur které přímo nesouvisejí s wargamingem. Chtěl sem si vyzkoušet nové techniky a taky se posunout zase trochu dál.
Jeden z těch kousků je tato busta, původně templářského rytíře od firmy young miniatures.
V mém pojetí je to lazariánský rytíř. Ne že bych měl nedostatek červené barvy :-), je to ale dar a ten řád přímo souvisí s obdarovaným.
Také jsem se chtěl nejdříve trochu procvičit a ze strachu abych nepokazil hned první kus svého druhu, rozhodl sem se vyrobit si nejdříve jednu kopii.
Hodně věcí sem na odlitku dostufovával a retušoval, to mě nakonec donutilo přehodnotit můj záměr použít na malbu olejové barvy. Nakonec sem tedy na první kus zvolil akryl.
Celkově jsem ale s výsledkem spokojený.













Další kus už snad bude v oleji :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat