úterý 15. ledna 2013

Khorne Demon prince

Další zářez na pistoli, tentokrát z jiného soudku než obvykle. Pustil jsem se do chaosáckého demon prince khorní marky pro jednoho kámoše. Pořádná dřina byla model namagnetovat, moc se mu nechtělo a mě v průběhu práce taky ne. Nakonec jsme se s démonem domluvili a nechal se   :-). Mé argumenty že bude mít více využití a častěji si zahraje byly takřka neprůstřelné. I tak to ale démon úplně neskousl a ukázal na mě sprostý gesto, to mu mimochodem zůstalo i po paintu :-D    
Ale teď vážně, je to můj první chaosák, doposud sem maloval jen ty ,,hodný,, :-). Červená ve skriptu byla samozřejmostí vzhledem k marce khorna, trochu jsem ale tápal nad tou skorozbrojí co má na sobě. Nakonec sem zvolil takovej rozzářenej magickej nádech zelené.
Magnetky jsem zvolil nejsilnější možné v dané velikosti a tak jde model chytit třeba za jedno křídlo a to model udrží bez problémů.
No a teď už výsledek ;-)  










Žádné komentáře:

Okomentovat