úterý 6. srpna 2013

Resuscitace Orčích modelů ,,Dakajet,,

Je to už nějaký pátek co jsme s kamošem ve Waru pořídily z burzy krabici plnou orčích modelů.
Na fotografiích nevypadal stav tak žalostně jak se nakonec ukázalo in natura. Modely byly slepené bez jakéhokoliv začištění, detaily byly zalepené vrstvou barvy a chyběla spousta komponentů.
Majitel se taktéž moc nenamáhal s balením modelů a tak nám přišla krabice plná rozbitého smetí.
Po prohledání krabice jme zjistili že v krabici dokonce chybí skupinka lota, burna boyz.
Tu je nutno majiteli připsat malé plus, svoji chybu uznal a modely poslal dodatečně. Ovšem způsob zabalení oněch zbývajících modelů je více než úsměvný. Až se budou někdy u piva probírat příhody z burzy Waru jistě si na to vzpomenu :-).
A teď už k prvnímu modelu který jsem se rozhodl vrátit do herního života.
Je jím model Dakajetu. Po kompletním odbarvení všech komponent a dodatečném začištění jsem zjistil že modelu chybí nějaké drobnosti jako například pilot :-), vzdušné brzdy z trupu letadla, brzdící hák a model byl složený tak nějak hybridně něco mezi verzí dakajetu, blitza boomeru a burna boomeru.
No nic hák jsem vyřešil z nějakých orčích bitů to nebyl problém. Ta správná kitbashová legrace teprve měla přijít s výrobou pilota. Po burzách jsem originál nesehnal tak jsem se do toho pustil od podlahy. Konverzi jsem udělal z klasických orčích nohou upravených tak aby se vešli do kokpitu, tělo je z orčího raketometčíka má takové fajnové popruhy k batohu a ty se dají využít jako bezpečnostní pásy. Hlava je z orčího stormboye a ruka s granátem tuším z přebytků bitů od pěchoty. Trošku oříšek byl s rukou co třímá knipl ale i to jsem nakonec vyřešil drobným předěláním sekery na knipl :-).
Paint byl tak trošku jiná kapitola, dakajet nevypadal nic moc a tak jsem chtěl vyrobit něco co bude trochu stahovat pozornost jiným směrem. nakonec jsem se pokusil o malbu airbrush plamenů na křídla, klasickou šachovnici na čumák tak aby dakajet zapadl do našeho klanu Goofs. Dakajet je plně namagnetizovaný a je možné oddělat přídavnou supa shootu z čumáku. Pod křídla je možné  přidat burna bombs i boom bombs. Je tak možné jej hrát i jako blitza boomer i burna boomer. V současnosti ještě pracuji na raketkách scorcha missile.









 

Žádné komentáře:

Okomentovat