sobota 1. února 2014

IG Valkýra vol.2

Další se mi pod štětec a pistoli dostala IG Valkýra. Tento model je už druhý na kterém jsem měl možnost pracovat.  První kus je zde: Valkýra

Opět jsem celý model namagnetoval tak aby bylo možné měnit výzbroj. Trochu složitější to bylo jen s Heavy Boltery, ty jsem musel udělat úplně odebratelné tak aby nezabíraly uvnitř místo. 
Pupek této Valkýry jsem totiž naplnil deseti výsadkáři. Jedná se konkretně o tento model :Výsadkáři FW 
Celá práce se neskutečně vlekla nejdříve jsem si připravil výsadkáře, kamufláž detaily, poté nákladový prostor valkýry.
Další na řadě byl kokpit s piloty a teprve poté bylo možné začít dávat dohromady model Valkýry.
Nakonec jsem dal do kupy kamufláž valkýry, podstavec a detaily.

Teď si dám zase vééélkou pauzu od jakékoli kamufláže   :-)






 

Žádné komentáře:

Okomentovat