pondělí 24. září 2012

Haqqislam Remotes, full magnetic

Mám teď velmi málo času na paint, přednost má práce v dílně, I tak si ale rád najdu trochu času na experimenty případně nějaké zlepšováky k miniaturám.
Konečně jsem teď dokončil sadu remotů ke hře Infinity. V setu jsou dva remotes a zbraňový set pro varianty
RAFIQ, SHIHAB, SHAYTANIYAH a FANOUS. Plán byl takový, aby bylo možné magneticky měnit zbraně a bylo tedy možné hrát jakoukoli z variant.
Některé dílky byly tak malé že bylo magnetování skoro nemožné ale ne nemožné. Samozřejmě jsem měl vysoké nároky na estetičnost a magnety musely tedy splynout se skulptem miniatury.
Poté jsem ještě vytvořil karty ke každé variantě.
A tu už je výsledek:

RAFIQ

SHIHAB

SHAYTANIYAH

FANOUS
Dále mám připravených ještě pár kousků s podobnými úpravami, takže je na co se těšit :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat