úterý 18. září 2012

Karty ke hře Infinity

Nedávno mě napadlo udělat si svoje karty herních statistik k figurkám z Infinity. Podobné karty se samozřejmě dají i stáhnout, já chtěl mít ale svoje. S tímto nápadem mi hodně pomohla moje skvělá přítelkyně :-)
Pracuje jako grafička a designérka tak to pro ni byla hračka i když si musela vytrpět mé připomínky a představy. Nakonec mi udělala takové kostry do kterých jsem si už sám vkládal fotky a přepisoval texty.
Ve výsledku budou karty oboustraně vytištěny a zafóliovány.
Moc bych chtěl ale poděkovat své přítelkyni, za pomoc a výdrž, bez ní bych to do kupy určitě nedal a počítač by se stal obětí nejtěžšího kladiva které mám v dílně :-)
Kdyby se někomu líbila práce mé bohyně ;-) tak tu je link:Grafika, Design
Určitě uvítá jakýkoli zájem.
A tu je malá ukázka:



Zadní strana karet:

Žádné komentáře:

Okomentovat